La mulți ani, Anda Adam!

Anda Angelica Adam – 27 aprilie 1980, București – solistă de muzică pop
În anul 1999:
⦁ colaborează cu trupa rap R.A.C.L.A. pentru melodia Nu mă uita;
⦁ scoate albumele Nu mă uit și Ca între fete.
În anul 2003 scoate albumul Doar cu tine.
În anul 2005:
⦁ scoate single-urile Dragostea doare, Ragga Stylee, Te voi iubi, Faceți loc, Nu sunt cuminte, Ajutor, Nai, nai, Ochii mei, și feat cu Alex Velea Ce ți-aș face;
⦁ scoate albumul Confidențial.
În anul 2009:
⦁ scoate single-ruile: Sufletul meu; Se anunță ploi; Bairam; Punani;
⦁ scoate albumul Queen of Hearts .
În anul 2011:
⦁ scoate single-urile: My love on you; Love on you;
⦁ scoate albumul Love you
În anul 2012 scoate single-urile: Panda Madam Maxi-single ; World moves on; Show me; Can U feel love; Amo
În anul 2013:
⦁ scoate single-urile: Dacă ar fi; Can U feel love; Say goodbye; Feel; Cadillac; My love on you; Panda madam;
⦁ scoate albumul Amo;
⦁ în perioada 07 septembrie – 11 decembrie participă la showul de televiziue Te cunosc de undeva, sezonul 4 difuzat pe Antena 1 la sfârșitul căruia se clasează pe locul IV
În anul 2014 scoate single-urile: Poate fata; Gloanțe oarbe; Para siempre; Forever Young (feat. Vibearana)
În anul 2015 scoate single-urile: Seri de mai (feat. CRBL); Save me tonight; Nu te-am uitat (feat. R.A.C.L.A.)
În anul 2016 scoate single-urile: Am chef; Wanna Love You (feat. Last Night); My Way (feat. Deejay Fly)
În anul 2017:
⦁ scoate single-urile: Străină; Rendez-Vous; Mărul lui Adam (feat. What’s UP );
⦁ în perioada 18 februarie – 03 iunie participă la showul de televiziue Te cunosc de undeva, sezonul 11 difuzat pe Antena 1, la finalul căruia s-a clasat pe locul 7.
În anul 2018, scoate single-urile: În altă lume; Nicio Regula (feat. Alex Velea); King (feat. Mario Joy); Mă înnebunește .
În anul 2019, scoate single-urile: Catch me; Miami (feat. Dorian Popa); La Pachanga (feat. Mr. VIK); Americană (2019); Diva (feat. Mr. VIK).
În anul 2020 scoate single-urile: Work It; Silicoane (feat. Boier Bibescu); Tocurile (feat. Shift); Binele Nostru (feat. Costi Ioniță, Anna Lesko, Emy Alupei, Claudia Pavel & Minodora); Inima mea (feat. Jo Klass); De Crăciun (feat. Bibi & Antonio Pican).
În anul 2021:
⦁ scoate single-urile: Toca Toca (feat. Mr. VIK); Nu mă lasă așa; Diamond Girl; Yo No Se (feat. Deniz Cem);
⦁ participă la emisiunea Bravo,ai stil! Celebrities – sezonul 7, difuzată de Kanal D România , în calitate de concurentă.

În anul 2023 scoate singelul Dai, Dai Dubai (feat. Tzanca Uraganu)

Lasă un comentariu